NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية عربية فصحى أســرار آســـنة ـ حتي الجزء الثامن 9/5/2024

أنا من زمان بحب ابعتلك صور الشخصيات من خيالي بس ابداعك مخليني مندمج والشخصيات بتظهر ليها معالم أوضح وعشان كده حبيت استنى عشان شخصياتك من لحم ودم وتحسها حقيقية استمر يا مبدع
ايه الكلام الحلو ده! انت الفنان يا خبيرنا الرائع.. وانت المبظع .. افرحتني جدا بمرورك 🌹

• حبيته
التفاعلات: الخبير الزائر
لا اجد كلمات لوصف مدى استمتاعي
استمر فأنا على احرمن الجمر
كذلك انا لا اجد الكلمات لاصف مدى سعادتي برأيك يا معز .. كانب عظيم و كبير و مبدع مثلك .. يتحفني برأيه و يشرفني بتعليقه .. اكبر محفز لي وجود حضرتك في صفحات قصتي ..
لا تتصور مدى فرحتي بكلامك 🌹🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: معز ١٤
جزء جميل مع كشف اسامة لاسراره الآسنة مما يعطي الاحداث معنى و نفهم خلفية الاحداث اكثر
احسنت يا صديقي الباحث
فرحان جدا بوجودك يا صديقي .. القصة تحيا بقرائها .. وانت من اهمهم عندي يا صاحبي 🌹

• حبيته
التفاعلات: saadhussam
شهادة اعتز بها من قاريء قديم و ذواق مثلك ياصديقي المميز .. واحشني كلامك .. مشتاق لمرورك بقصصي.. قصصي لا تحيا الا بوجودك و ووجود القراء الاعزاء على قلبي
الف شكر 🌹
الف شكر ليك انت يا باحث لانك بكتاباتك وخيالك الاسطورة دة بتسعد الواحد والاهم انك بتقدر الناس اللي بتحبك

نتمني لك الصحة والسعادة والخير في حياتك يا صاحبي

• حبيته
التفاعلات: الباحـــث
احاول على قد ما اقدر و****
عاش كمل واستمر ياباحث ياجمد قصكك مظبوطه من نحيه الجنس والحوار وانها بتحاكى الحياه الواقعيه مفهاش شغل الجنس علطول والبطل بينيك بنات العالم كلو قصتك بتحاكى الواقع ومعقوله وتتفهم عاششش

• حبيته
  • عجبني
أخي الباحث ابدعت حين كتبت
صدقني أنت مبدع
تحياتي لك ك كاتب و
تحياتي لك ك أخ وصديق

• عجبني
كم انت مبدع و رائع

• عجبني
روعة واحسنت فى الاحداث والتفاصيل كمل ومتتاخرش ياعالي

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث و معز ١٤
تسلم ايدك وتحياتى لك صديقى العزيز دائما انت ساحر القصص والباحث قصه روعه ابدعت حقا بلتوفيق والنجاح

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث و معز ١٤
تسلم ايدك وتحياتى لك صديقى العزيز دائما انت ساحر القصص والباحث قصه روعه ابدعت حقا بلتوفيق والنجاح
انت الأروع بإحساسك يا صديقي .. تحية لك و لكلماتك الروعة 🌹

أخي الباحث ابدعت حين كتبت
صدقني أنت مبدع
تحياتي لك ك كاتب و
تحياتي لك ك أخ وصديق
شكر ا .. شكرا لكلماتك الحلوة يا صديقي الوفي والغالي ..
ممتن جدا لعباراتك الجميلة 🌹

• حبيته
التفاعلات: مصعب القيصر
عاش كمل واستمر ياباحث ياجمد قصكك مظبوطه من نحيه الجنس والحوار وانها بتحاكى الحياه الواقعيه مفهاش شغل الجنس علطول والبطل بينيك بنات العالم كلو قصتك بتحاكى الواقع ومعقوله وتتفهم عاششش
😄 شكرا يا صديقي .. كلامك يعنيلي الكثير ..
باحاول دايما اني اكون منطقي و وواقعي قدر الامكان ..
شكرا لك 🌹❤️

• حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مش قادر استني فين باقي القصه يا باحث اتمني يكون جزئين في الاسبوع

• عجبني
قريت اول القصة وشدني السرد في البدايه بس كنت متوقع ان يكون الحوار اللي بين الابطال بالعامية بس لقيت انه برضو بالفصحي ودا مش منطقي انا مش بفرض عليك ذوقي ولا رايي بس كنت اتمني يا اما تكمل سرد علي انها حكاية بالفصحي او يكون الكلام بين الابطال بالعامية ولكن يبقي كله بالفصحي دا صعب جدا اصدقه

اتمني تقبل ردي ومتزعلش مني

الي اللقاء في قصة اخري

• عجبني
قصة جميلة وأحداثها حلوة كمل

• عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و الباحـــث

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%